Confluence Property Management Maloprodaja

Digitalni interaktivni kiosci za BEO Shopping Center

Grad Beograd je sredinom 2020. godine dobio novu shopping destinaciju koja se prostire na površini od preko 130.000 kvadratnih metara i pokriva više od 130 globalnih i regionalnih brandova. U svrhu prikazivanja digitalnih sadržaja u prostoru centra, BEO Shopping Center se opremio digitalnim interaktivnim kioscima koji pružaju razne usluge poput pronalaska trgovine, pregleda aktualnih popusta, pregled aktualnih događaja, itd.

BEO Shopping Center se izdvaja svojim inovativnim konceptom arhitekture koji prati trenutne svjetske trendove sa više otvorenih površina, širokim koridorima, s puno prirodnog svijetla te zelenila. Novootvoreni centar je ovim načinom objedinio stručnost i iskustvo koje kompanija MPC Properties posjeduje u vođenju shopping destinacija u regiji te je postavio standard za nadolazeće projekte. Raznolik sadržaj ovog objekta se prostire na tri kata unutar kojih se također mogu naći digitalni interaktivni kiosci koji služe kao informativni pultovi s raznim uslugama.

Pozadina

BEO Shopping Center se odlučio za postavljanje digitalnih interaktivnih kioska na različitim lokacijama unutar samog centra koji bi bili lako uočljivi i pomogli posjetiteljima u snalaženju u samom centru te pružio korisne informacije.

Izazov

Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje interaktivnog kioska koji će biti odlično primijećen i prihvaćen i od strane posjetitelja.

Naš pristup

Rješenje je bilo potrebno opremiti paketom centralno upravljanih multimedijskih aplikacija te je u kreativnom dijelu projekta bilo potrebno proučiti strukturu shopping centra, razviti vizualni sadržaj i dizajnirati korisnička sučelja. Konačno, uz suradnju s centrom osigurani su uvjeti za fizičku instalaciju.

Rješenja

Uz primjenu naših proizvoda: PandoPad® Manager i PandoPad® Applications, realizirane su sve interaktivne usluge potrebne za informiranje i oglašavanja.