Grad Beograd je sredinom 2020. godine dobio novu shopping destinaciju koja se prostire na površini od preko 130.000 kvadratnih metara i pokriva više od 130 globalnih i regionalnih brandova. U svrhu prikazivanja digitalnih sadržaja u prostoru centra, BEO Shopping Center se opremio digitalnim interaktivnim kioscima koji pružaju razne usluge poput pronalaska trgovine, pregleda aktualnih popusta, pregled aktualnih događaja, itd.
BEO Shopping Center se izdvaja svojim inovativnim konceptom arhitekture koji prati trenutne svjetske trendove sa više otvorenih površina, širokim koridorima, s puno prirodnog svijetla te zelenila. Novootvoreni centar je ovim načinom objedinio stručnost i iskustvo koje kompanija MPC Properties posjeduje u vođenju shopping destinacija u regiji te je postavio standard za nadolazeće projekte. Raznolik sadržaj ovog objekta se prostire na tri kata unutar kojih se također mogu naći digitalni interaktivni kiosci koji služe kao informativni pultovi s raznim uslugama.
BEO Shopping Center se odlučio za postavljanje digitalnih interaktivnih kioska na različitim lokacijama unutar samog centra koji bi bili lako uočljivi i pomogli posjetiteljima u snalaženju u samom centru te pružio korisne informacije.
Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje interaktivnog kioska koji će biti odlično primijećen i prihvaćen i od strane posjetitelja.
Rješenje je bilo potrebno opremiti paketom centralno upravljanih multimedijskih aplikacija te je u kreativnom dijelu projekta bilo potrebno proučiti strukturu shopping centra, razviti vizualni sadržaj i dizajnirati korisnička sučelja. Konačno, uz suradnju s centrom osigurani su uvjeti za fizičku instalaciju.
Uz primjenu naših proizvoda: PandoPad® Manager i PandoPad® Applications, realizirane su sve interaktivne usluge potrebne za informiranje i oglašavanja.
Moderan multimedijski kiosk dominira prostorom shopping centra, te postaje fokalna točka informiranja i oglašavanja. Jedinica se sastoji od interaktivnog ekrana osjetljivog na dodir (touchscreen) s kojeg se pokreću aplikacije.
Posjetitelji imaju priliku isprobati info servise poput navigacije i smještaja pojedinih trgovina u centru, pregled različitih kupona putem PandoPad® eCoupon aplikacije, pregled Instagram profila centra putem PandoPad® Social Media aplikacije te informiranje o trenutnim i nadolazećim događanjima u centru.
Interaktivni sadržaj je kreiran i upravljan iz našeg PandoPad® Manager sustava kojem se jednostavno pristupa putem web preglednika. U njemu je moguće uključiti ili isključiti prikaz pojedinih PandoPad aplikacija, upravljati svim višejezičnim sadržajima, slikama, fotografijama, video zapisima, rasporedom prikazivanja itd.
Na ovom primjeru vidimo aplikaciju PandoPad® Local Way Finder koja služi kao prikaz plana shopping centra te lokacije pojedinih trgovina i usluga. Lokacije se pomoću PandoPad® Managera unose kao 'točke interesa' (POI) na stiliziranim mapama ili tlocrtima, dodirom kojih se prikazuju detaljnije informacije ili put od mjesta na kojem se nalazi PandoPad do odabrane točke.