Turizam i ugostiteljstvo su komunikacija, a komunikacija je PandoPad. Nikada prije nije bilo moguće ostvariti takvu komunikaciju s gostom kao danas. Gosti svakim danom zaslužuju bolje i više i traže bolje i više. Žele vidjeti najbolje, okusiti najbolje, doživjeti najbolje, a kada to pronađu, žele to podijeliti s prijateljima, rodbinom, svima.
2011. godine PandoPad je odnio pobjedu u konkurenciji najboljih tehničkih rješenja u turizmu na natječaju kojeg je organizirao CBTour. To nije slučajno. Pronaći ponudu po svojem ukusu nikada nije bilo lakše nego danas s PandoPadom.
On će vašeg gosta provesti kroz ljepote regije, grada i nacionalnog parka ili ga uputiti unutar turističkog objekta. S njega će slati razglednice i kupone, pregledavati kataloge i brošure, pratiti oglase, koristiti dodatno virtualnu tipkovnicu za slanje e-mailova kroz uključene PandoPad aplikacije, preuzimati QR kodove, rezervirati termine u wellness centru ili stol za romantičnu večeru na plaži, mjesto na izletničkom brodu, naručivati hranu, učiti o lokalnim običajima, suvenirima, kulinarstvu, proizvođačima hrane i vina, i još puno toga.
Glavna prednost digitalnog oglašavanja, u usporedbi s ostalim oblicima oglašavanja, je plasiranje atraktivne i dinamične poruke koja privlači pažnju korisnika. Druga prednost digitalnog oglašavanja je mogućnost promjene sadržaja u realnom vremenu.
Svaki vlasnik može upotrijebiti PandoPad u različite svrhe tj. za realizaciju različitih usluga za svoje ciljane korisnike, za informiranje, prodaju, edukaciju, zabavu, komunikaciju, oglašavanje, istraživanje tržišta, prezentaciju, sakupljanje informacija, ili neki drugi oblik interakcije.