Muzeji, galerije, kazališta, koncertne dvorane, kina, knjižnice, mjesta su gdje postoji velika potreba za digitalnom prezentacijom multimedijalnog sadržaja. Od rasporeda programa, novosti i najava, predstavljanja umjetnika i njihovih djela ili
eksponata, u video, audio ili slikovnom formatu, preko digitalnih knjiga, napredne komunikacije virtualnom tipkovnicom ili QR kodovima, do komunikacije s prijateljima, sve s jednog mjesta, sve s PandoPada.
Glavna prednost digitalnog oglašavanja, u usporedbi s ostalim oblicima oglašavanja, je plasiranje atraktivne i dinamične poruke koja privlači pažnju korisnika. Druga prednost digitalnog oglašavanja je mogućnost promjene sadržaja u realnom vremenu.
Svaki vlasnik može upotrijebiti PandoPad u različite svrhe tj. za realizaciju različitih usluga za svoje ciljane korisnike, za informiranje, prodaju, edukaciju, zabavu, komunikaciju, oglašavanje, istraživanje tržišta, prezentaciju, sakupljanje informacija, ili neki drugi oblik interakcije.