Jedna od fantastičnih primjena PandoPada jest za prezentaciju različitih proizvoda u sklopu njihovih javnih promocija. Takve se prezentacije vrlo često odvijaju u velikim prostorima trgovačkih centara, zračnih luka i na sličnim mjestima, te naravno u prodavaonicama gdje se ovi proizvodi prodaju. Na PandoPadu je moguće
prezentirati proizvod kroz njegovu galeriju slika, promo video, 3D prikaze, prelistati kataloge sa specifikacijama i opremom, prijaviti se za primanje obavijesti i slično. Također, vrlo često se promocija proizvoda realizira kroz razvoj tematskih igara, a PandoPad je gotovo idealno rješenje za takvu vrstu promocije.
Glavna prednost digitalnog oglašavanja, u usporedbi s ostalim oblicima oglašavanja, je plasiranje atraktivne i dinamične poruke koja privlači pažnju korisnika. Druga prednost digitalnog oglašavanja je mogućnost promjene sadržaja u realnom vremenu.
Svaki vlasnik može upotrijebiti PandoPad u različite svrhe tj. za realizaciju različitih usluga za svoje ciljane korisnike, za informiranje, prodaju, edukaciju, zabavu, komunikaciju, oglašavanje, istraživanje tržišta, prezentaciju, sakupljanje informacija, ili neki drugi oblik interakcije.