Financijske institucije razvile su kompleksne usluge za svoje klijente, te ih kontinuirano unapređuju. Ovo tržište izuzetno je konkurentno, te se vodi dinamična bitka za ponudom boljeg proizvoda. Tu svoje neizostavno mjesto ima PandoPad.
Klijenti očekuju digitalnu interakciju. Interakciju koja će im efikasno pojasniti osnovne prednosti ponude, prezentirati pravodobnu informaciju u različitim formatima poput oglasa, videa, animacija, omogućiti interakciju putem e-maila, virtualne tipkovnice, QR kodova, pregleda brošura.
Glavna prednost digitalnog oglašavanja, u usporedbi s ostalim oblicima oglašavanja, je plasiranje atraktivne i dinamične poruke koja privlači pažnju korisnika. Druga prednost digitalnog oglašavanja je mogućnost promjene sadržaja u realnom vremenu.
Svaki vlasnik može upotrijebiti PandoPad u različite svrhe tj. za realizaciju različitih usluga za svoje ciljane korisnike, za informiranje, prodaju, edukaciju, zabavu, komunikaciju, oglašavanje, istraživanje tržišta, prezentaciju, sakupljanje informacija, ili neki drugi oblik interakcije.