Amor Victoria je kompanija koja se dugi niz godina bavi ugostiteljskom djelatnošću s područja Grada Rovinja te do danas u svom vlasništvu poseduje nekoliko ugostiteljskijh objekata u Rovinju, Puli i Zagrebu. Kako bi svojim gostima pružila sve potrebne informacije o gastronomskoj ponudi, Amor Victoria se odlučila za opremanje svojih restorana Amfora, Copacabana i Da Piero interaktivnim kioscima.
Postavljanje interaktivnog kioska u sklopu restorana daje novu dimenziju pristupu informacijama te potiče gastronomski turizam kod kojeg je putovanje u destinaciju barem djelomično motivirano zanimanjem za hranu, a još se i naziva “turizam jela”. Za modernog turista karakteristični su sve učestaliji posjeti destinacijama koje osim pasivnog odmora pružaju i mogućnost sudjelovanja u gastronomskim manifestacijama, tradicionalnom načinu spravljanja autohtonih jela te omogućuju upoznavanje tradicije kraja koji se posjećuje.
Restoran Amfora najpoznatiji je riblji restoran u Istri a smjestio se uz samo more, usred staroga Rovinja.
Zadatak ovog projekta bio je realizirati interaktivnu prezentaciju restorana i njegove ponude, te omogućiti komunikaciju s gostima.
Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje u obliku interaktivnog kioska koji će biti odlično primijećen i prihvaćen od gostiju restorana.
Rješenje je bilo potrebno opremiti paketom centralno upravljanih multimedijskih aplikacija te je u kreativnom dijelu projekta bilo potrebno razviti vizualni sadržaj i dizajnirati korisnička sučelja.
Uz primjenu naših proizvoda: PandoPad® Manager, PandoPad® Applications i PandoPad® FLOOR jedinica, realizirani su svi interaktivni servisi potrebni za informiranje i predstavljanje gastronomske ponude restorana.
Restoran Copacabana nudi široku ponudu jela iz hrvatske i međunarodne kuhinje a dobrodošlicu pruža i kućnim ljubimcima.
Restoran Da Piero svoje goste očarava slasnom hrvatskom, talijanskom i mediteranskom kuhinjom.
Na ovom primjeru vidimo aplikaciju PandoPad® eCard putem koje korisnici mogu odabrati jednu od ponuđenih slika i pomoću integriranog e-mail sustava poslati virtualnu/digitalnu razglednicu.
PandoPad® Customer FeedBack služi za anketiranje korisnika o zadovoljstvu uslugom, te kao forma za unos pohvala i pritužbi na moderan i atraktivan način. Podaci koje korisnik unese mogu se slati na URL korisnikovog sustava, kao web forma, na dediciranu e-mail adresu ili se mogu spremati u bazu PandoPad® Managera.