Virgin Media Marketing

Interaktivni kiosk za dućane Virgin Media grupe

Virgin Media grupa je tražila unikatno rješenje za svoje dućane i za dućane svojih partnera koje bi omogućilo da se na interaktivnom kiosku prezentira ponuda raznih proizvoda, paketa i usluga. Osim prikaza osnovnih informacija o ponudama i interaktivnom sadržaju, interaktivni kiosk korisnicima također nudi mogućnost direktne komunikacije s korisničkom podrškom u svakom trenutku putem video poziva.

Virgin Media dio je Liberty Global, jedne od vodećih svjetskih tvrtki za širokopojasne i telekomunikacijske usluge koja posluje u šest europskih zemalja. Širom Velike Britanije i Irske, Virgin Media nudi četiri višestruko nagrađivane usluge: širokopojasnu mrežu, TV, mobitel i kućni telefon. Tvrtka je poznata po tome da je pokrenula prvu virtualnu mobilnu mrežu na svijetu, te je jedan od najvećih davatelja usluga fiksnih kućnih telefona u Velikoj Britaniji i Irskoj.

Pozadina

Kako bi svoju ponudu što efikasnije približila novim potencijalnim korisnicima, Virgin Media grupa se odlučila za moderno rješenje koje bi bilo dio stalnog postava u svojim dućanima i putem kojeg bi korisnici mogli dobiti korisne informacije.

Izazov

Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje interaktivnog kioska koji će biti odlično primijećen i prihvaćen od strane korisnika.

Naš pristup

Kako bi se realizirale aplikacije za prikaz ponude grupe Virgin Media, bilo je potrebno proučiti aktualnu ponudu mobilnih uređaja, tarifnih modela, itd. koji se zatim nadopunjuju sadržajem u visokoj rezoluciji.

Rješenja

Isporučena je jedna PandoPad® Hook 42“ Totem jedinica koja je namijenjena prostoru dućana grupe Virgin Media. Totem jedinica se sastoji od interaktivnog ekrana osjetljivog na dodir (touchscreen) koji sadrži mnoštvo aplikacija. Ekran je najmodernije tehnologije, visoke svjetline, te zbog svojih karakteristika dominira prostorom. Na kraju, kao centralno mjesto za upravljanje svim sadržajem isporučen je i PandoPad® Manager sustav.