Kako bi omogućio veću vidljivost marketinških poruka, bržu distribuciju sadržaja kao i prikaz većeg broja informacija na određenoj poziciji, adidas se odlučio za postavljanje interaktivnog digital signage-a u brendiranim trgovinama u Zagrebu i Splitu. Ovim putem je nekoć statičan sadržaj s raznih postera, plakata ili natpisa pretvoren u digitalni prikaz koji privlači pažnju te svojim porukama animira korisnike te omogućuje centralno upravljanje s jedne lokacije.
Brend adidas ima dugu povijest i duboko ukorijenjenu vezu sa sportom koji definira sam brend. Misija i vizija adidasa proizlaze iz neumorne potrage za inovacijama, kao i desetljećima akumuliranja stručnosti u sportu, te pružanju usluge svima, od elitnih profesionalnih sportaša i timova do bilo koje osobe koja sport želi učiniti dijelom svog života. Upravo zato postavljanje digital signage rješenja omogućava ovom brandu da na suvremeni način prikaže djelovanje i trag koji ostavlja u svijetu sporta.
Adidas se odlučio za postavljanje interaktivnih digital signage zaslona unutar trgovina u Zagrebu i Splitu u svrhu promoviranja branda i predstavljanja aktualnih kampanja, reklama, itd., u interaktivnom i neinteraktivnom formatu. Adidasu je također bio potreban kvalitetan i centralno upravljivi interaktivni digital signage management sustav koji može podržati ekrane velikog formata koji prikazuju reklamni sadržaj, te koji omogućuje povezivanje tih ekrana u različite formate (npr. video zid). Osim neinteraktivnog digital signage-a, potreban je bio i interaktvni kiosk s mnoštvom zabavnih aplikacija.
Isporučiti kvalitetno vizualno impresivno, a istovremeno troškovno isplativo rješenje digital signage-a koje će biti odlično primijećeno i prihvaćeno od strane posjetitelja poslovnica u kojima se nalazi.
U kreativnom dijelu projekta bilo je potrebno prilagoditi grafičke sadržaje korisničkog sučelja, osmisliti montažu i primjenu PandoPad jedinica u brendiranim adidas trgovinama. Potrebno je bilo osigurati atraktivnost i funkcionalnost digital signage-a s obzirom na njegovu lokaciju u poslovnici, ali isto tako je bilo potrebno osigurati da sav sadržaj bude jednostavno prikazan i upravljan pomoću našeg PandoPad® Manager sustava.
Isporučeni su PandoPad® WALL neinteraktivni zasloni (pojedinačni i video zid) za prezentaciju video, animacijskog i slikovnog sadržaja, PandoPad® WALL interaktivni zaslon, PandoPad® Manager i PandoPad® Applications.
U našoj ponudi podržavamo različite arhitekture digital signage-a koje uključuje prikaz ekranima, projekcijama, panelima, raznim totemskim jedinicama, video zidovima te u kombinaciji s interaktivnim kioscima i aplikacijama na dodir (touchscreen). Na ovom primjeru vidimo primjenu prikazivanja sadržaja putem video zida gdje se sadržaj pojedinog zaslona može stopiti u jedan.
Kao glavni alat i centralno mjesto za upravljanje sadržajem za digital signage, PandoPad je razvio vlastiti CMS sustav (Content Management System) pod nazivom PandoPad® Manager koji je izuzetno jednostavan za korištenje. PandoPad® Manager je također moguće administrirati kroz web preglednik sa svih vrsta računala, PC-a, laptopa, tableta i pametnih telefona i u njemu je moguće upravljati pojedinim PandoPad aplikacijama, njihovim višejezičnim sadržajem, slikama, fotografijama, video zapisima, rasporedom prikazivanja itd.
Interaktivni digital signage koristi standardne PandoPad aplikacije putem kojih je moguće prikazati reklamni sadržaj, pregledavati razne albume, poslati eCard (razglednicu), zaigrati puzzle, te napraviti selfie poster sa sportskim zvijezdama.