Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima Virovitičko-podravske županije sudjeluje kao partner u brojnim projektima kojima se revitaliziraju ili dodatno uređuju i opremaju zaštićeni dijelovi prirode. Javna ustanova također provodi i aktivnosti na pripremi i provedbi projekata, monitoringu vrsta, akcije spašavanja, zbrinjavanja i vraćanja u prirodu ugroženih vrsta, te aktivnosti na razvoju održivih oblika turizma u zaštićenim područjima Virovitičko-podravske županije.
Konstantna ulaganja u turističku infrastrukturu zaštićenih područja odrazila su se i na broj posjetitelja koji mogu istražiti sve čari i ljepote prirodnih vrijednosti Virovitičko-podravske županije tokom cijele godine. Kako bi dodatno provodila određene mjere zaštite prirode, Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima Virovitičko-podravske županije se odlučila za postavljanje sustava za upravljanje brojem posjetitelja u posjetiteljskom centru Dravska priča.
S ciljem jačanja kapaciteta za upravljanjem brojem posjetitelja, Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima Virovitičko-podravske županije se odlučila za postavljanje opreme za praćenje broja posjetitelja u vanjskim prostorima.
Isporučiti kvalitetno i cjelokupno rješenje sustava za upravljanje brojem posjetitelja kako bi Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima Virovitičko-podravske županije dobila kvalitetne podatke za provođenje aktivnosti marketinške komunikacije i povećanje zadovoljstva posjetitelja.
Uzimajući u obzir specifičnost lokacije kroz koju prolaze razni posjetitelji (šetači, trkači, planinari, biciklisti itd), potrebno je bilo povezati vanjsku instalaciju različitih tipova brojača s određenim softverom. Također je bilo potrebno isporučiti komplementarnu aplikaciju s upitnikom koju ispunjava posjetitelj na interaktivnom kiosku ili tabletu u posjetiteljskom centru Dravska priča.
Isporučeni su softver za praćenje zadovoljstva posjetitelja (PandoPad® Customer FeedBack), softver za evidenciju broja posjetitelja, tablet uređaji te PandoPad® WALL jedinica. Softver za praćenje zadovoljstva posjetitelja ima mogućnost rada na tabletima, mobilnim uređajima i interaktivnim kioscima te je povezan sa središnjim sustavom za upravljanje sadržajem (CMS sustavom). Softver za evidenciju pruža mogućnost izrade jednostavnih statističkih izvještaja te je također povezan s središnjim sustavom za upravljanje sadržajem.
PandoPad® Customer FeedBack služi za anketiranje korisnika o zadovoljstvu uslugom, te kao forma za unos pohvala i pritužbi na moderan i atraktivan način. Podaci koje korisnik unese mogu se slati na URL korisnikovog sustava, kao web forma, na dediciranu e-mail adresu ili se mogu spremati u bazu PandoPad® Managera.
Tablet i kiosk aplikacija se sastoji od početnog ekrana gdje se nalazi izbora jezika, kratka poruka (o ispunjavanju ankete) te gumb za pokretanje aplikacije. Mogući je unos više stranica s pitanjima te dodjeljivanje povratne informacije odnosno odgovora putem emotikona. Aplikacija završava s kratkom porukom zahvale.